Magic Solutions lansează Timto, o aplicația de HR

BusinessTime
6 Min

Discutăm cu Attila Racz, un antreprenor căreia îi plac poveștile care pot deveni realitate. Omul de afaceri spune că este interesat atât de cele despre lumea digitală de azi, cât și despre cele cu istorie de sute de ani conform Informateca.ro.
 
L-AM ÎNTREBAT CUM SE ÎMBINĂ ACESTEA DOUĂ?
Povestea mea ca antreprenor a început acum 20 de ani, fiind fondator al Magic Solutions SRL, o firma de software care îmi oferă posibilitatea de inovare tehnologică. Cu scopul de a diversifica activitatea acum 15 ani, am investit și într-un business adiacent pe zona de turism, Castle Hotel Daniel, un monument istoric construit acum peste 4 secole. Acest proiect mi-a dat o nouă perspectivă a timpului cu care am revenit în IT.
NE POȚI EXPLICA ACEASTĂ NOUĂ PERSPECTIVĂ?
La Castel Hotel Daniel, oferim experiențe memorabile atât pentru firme (de exemplu, team building), cât și pentru familii. Am realizat astfel cât de important este timpul pentru fiecare dintre noi, acel “me time”, timpul pentru mine, pentru familia mea, pentru travel, pentru prieteni și hobby-uri. “Credo”-ul meu este că tehnologia este utilă, doar dacă ne ajută să câștigăm ceva, iar cel mai valoros la momentul actual este – TIMPUL. Pornind de la acest punct, am dezvoltat o nouă platformă inovativă împreuna cu întreaga cu echipa Magic, – TIMTO.
CE FACE MAI EXACT TIMTO?
Simplu spus, TIMTO este o aplicație de HR care aduce beneficii în primul rând angajaților. Aceștia lucrează în echipe, iar aplicația facilitează colaborarea în echipă. Echipele fac parte din organizații care au o cultură organizațională și viziune distincte.
DE UNDE A APĂRUT ACEASTA IDEE ȘI CE LEGĂTURĂ ARE CU TIMPUL?
Am analizat mai multe firme: mici – medii, locale sau multinaționale. Peste tot, observăm că cel mai mult timp și energie sunt pierdute în zona de comunicare: redundanță, inadecvare, neconformitate cu așteptările celorlalți în ședințe, debate-uri, online meetups, WhatsApp, etc. Unii se simt frustrați pentru că pierd timp din cauza lipsei de pregătire a celorlalți, în timp ce alții se simt tensionați pentru că nu au primit informații suficiente sau au fost criticați pe nedrept. Pentru a ajunge la un numitor comun, repetăm informații de nenumărate ori, ne contrazicem, iar timpul trece afectându-ne pe toți în defavoarea noastră.
Constatăm, în schimb, că această problemă poate fi rezolvată prin digitalizare. Pregătirea (onboardarea) colegilor în echipe, în proiecte noi, în departamente, pentru funcții noi sau pentru inițiative noi se realizează o singură dată, dar la un nivel profesional astfel încât toți să fie aliniați la același nivel de cunoștințe. Astfel, economisim timp și stres, și vom avea echipe implicate și motivate.
NE POȚI DA CÂTEVA EXEMPLE?
Anul viitor, avem planuri de dezvoltare pentru formarea unei echipe de senior și mid management. Probabil ar trebui să angajăm experți și consultanți în management pentru a defini procesul de formare a managerilor și pentru a achiziționa cursuri de leadership. In Timto, avem toate aceste aspecte integrate. Aplicația inițial cu niște cursuri valoroase de leadership susținute de cei mai buni profesioniști din România, care au demonstrat în timp aceste abilități în carierele lor, precum Dragoș Anastasiu, CEO Eurolines, și Nina Bratfalean, fost leader la BMW și Porsche România.
Sau de exemplu unul dintre clienții noștri are ca obiectiv creșterea vânzărilor și lansarea unor campanii de marketing. Un prim pas ar fi să pregătească echipele de vânzări la un nivel superior prin cele mai avansate tehnici B2B. În Timto acești pași poți fi făcuți în doar câteva zile. Pe lângă tehnologie, oferim și cursuri pregătite pentru vânzatori cu cei mai buni specialiști din țară cum ar fi Valentina Vesler (Aqua Carpatica) sau Andy Szekely.
EȘTI UN ANTREPRENOR CU MAI MULTE PROIECTE REUȘITE. CE AȘTEPTĂRI AI DE LA TIMTO?
Dorim să avem noi clienți, nu neapărat mulți, dar cu rezultate excepționale. În special ne adresăm firmelor locale care au un potențial uriaș de dezvoltare. Cu ajutorul tool-urilor noastre și a cursurilor susținute de experții noștri, dorim să contribuim la creșterea capacității acestor firme locale de a concura cu multinaționalele, unde astfel de probleme sunt adesea gestionate.
Scorul final pe care ne dorim să-l obținem este să avem echipe și colegi mai relaxați, cu mai mult timp, răbdare și atenție pentru aspectele cu adevărat importante.
Implementarea aplicatiei – BRANDTEAM – de e-educatie inteligenta in cadrul companiilor cu scopul sustinerii culturii organizationale in medii de lucru hibride (Home, Office)
Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional de Competitivitate 2014-2020
COMPETITIVI ÎMPREUNĂ!
„Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României”.

Distribuie articol